Buna seara, am si eu o problema acum 24 de zile am achizitionat prin intermediul tocmai.ro un telefon.
Problema este ca la prima proba am testat cam tot ce se poate testa inclusiv touch. Dar nu mi-a venit in cap sa testez fiecare tasta in parte, am scris un mesaj rapid sa vad tastele mergand si asta fiind toata treaba.
Acum dupa 23 de zile sunt hotarat sa imi recuperez bani pentru ca in aceste 23 zile m-am convins ca este un harb de telefon vai de viata lui, tastele m p 0 nu merg pe touch, mufa de incarcare nu vrea sa incarce decat daca este pus intr-o anumita pozitie si anume acea ca trebuie sa fie inclinata in sus.
I-am zis la cel in cauza ca problemele semnalate, acesta sustinand ca, cand mi-a dat telefonul touch`ul mergea.
Nu pot sa spun ca nam avut telefoane la viata mea si ca nu am umblat cu ele. Deci sunt 100% sigur ca nu eu am stricat touch'ul problema find sesizata chiar de la 2 zile la achizitionare, dar nu am zis nimic ca am zis ca na poate merge oleaca mai greu dupa resetare ( tipul a dat resetare din fabrica ).
Din cate stiu eu daca nu sunt multumit de un produs am dreptul la returnarea lui si primirea banilor ( asta pe calea diplomatica )
Dar daca respectivul nu vrea nici in ruptul capului, eu ce pot face ca sa nu raman si cu ,, jafu " de telefon dar nici in pierdere?
Question
EnergySV
Buna seara, am si eu o problema acum 24 de zile am achizitionat prin intermediul tocmai.ro un telefon.
Problema este ca la prima proba am testat cam tot ce se poate testa inclusiv touch. Dar nu mi-a venit in cap sa testez fiecare tasta in parte, am scris un mesaj rapid sa vad tastele mergand si asta fiind toata treaba.
Acum dupa 23 de zile sunt hotarat sa imi recuperez bani pentru ca in aceste 23 zile m-am convins ca este un harb de telefon vai de viata lui, tastele m p 0 nu merg pe touch, mufa de incarcare nu vrea sa incarce decat daca este pus intr-o anumita pozitie si anume acea ca trebuie sa fie inclinata in sus.
I-am zis la cel in cauza ca problemele semnalate, acesta sustinand ca, cand mi-a dat telefonul touch`ul mergea.
Nu pot sa spun ca nam avut telefoane la viata mea si ca nu am umblat cu ele. Deci sunt 100% sigur ca nu eu am stricat touch'ul problema find sesizata chiar de la 2 zile la achizitionare, dar nu am zis nimic ca am zis ca na poate merge oleaca mai greu dupa resetare ( tipul a dat resetare din fabrica ).
Din cate stiu eu daca nu sunt multumit de un produs am dreptul la returnarea lui si primirea banilor ( asta pe calea diplomatica )
Dar daca respectivul nu vrea nici in ruptul capului, eu ce pot face ca sa nu raman si cu ,, jafu " de telefon dar nici in pierdere?
Link to comment
4 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now