Jump to content
POLITISTI.ro

Bilantul MAI pentru 2010


Marius
 Share

Recommended Posts

  • Moderator

Băsescu a declarat in urma cu cateva zeci de minute la bilanţul MAI că ministerul nu este la nivelul la care ar trebui să fie şi că "oriunde pui degetul apar elemente de corupţie". Şeful statului a menţionat în intervenţia sa că ministerul nu este încă la nivelul la care ar trebui să fie, nivel specific unui stat european.

- Aveţi două axe majore ale activităţii: siguranţa cetăţeanului şi lupta împotriva criminalităţii

Ministerul nu este încă la nivelul la care ar trebui să fie. Oriunde pui degetul apar elemente de corupţie

- Unul dintre elementele fundamentale nu este schema clasică, adică învârtim nişte căsuţe în organigramă şi lăsăm oamenii la fel. De câţiva ani, procesele s-au limitat la această păcăleală.

- Ceea ce vă cer este o evaluare om cu om şi rămâne în acest minister un personal competent şi integru, sau dacă nu reorganizarea este doar o poveste.

- În calitate de şef al CSAT vă cer un tip de restructurare cum nu aţi făcut până acum: calitate, evaluare a oamenilor. Numai aşa putem considera că intrăm într-un proces de restructurare.

- A început o abordare de tip târg şi aici atenţionez şi organizaţiile sindicale.

Poliţia este o organizaţie piramidală care nu poate avea o dublă comandă

- Atrag atenţia atenţia pe un subiect: orice numire care se face cu sprijin politic la nivelul inspectoratelor judeţene nu face decât să decredibilizeze. Este greu pentru un şef de inspectorat judeţean să se impună când el profesional este şubred şi se ştie că a fost numit cu sprijinul partidului X şi va pleca odată ce acel partid va pleca de la guvernare.

- Cer să se treacă imediat la o evaluare a celor care deţin funcţii de conducere simultan cu evaluările pe alte paliere.

- Fără o selecţie a oamenilor pe bază de calitate nu avem şanse nici să face un minister eficient, nu avem şanse să garantăm siguranţa cetăţeanului, nu avem şanse dacă în fiecare an vom mai veni cu promoţi întregi fără ca în interiorul aparatului să facem necesara curăţenie.

Esenţial pentru România este ca instituţiile statului să funcţioneze la parametri normali

- Se vede unde poliţia este tolerantă cu grupurile de crimă organizată, fie ele de romi sau români.

- Vreau să pulverizaţi grupurile de crimă organizată de la nivel judeţean. Vreau să contribuiţi la a se afla către ce zonă duce protecţia acestor grupuri.

- Nu am de gând să vă cer mult mai mutl de atât, dar ceea ce vă cer este să vă faceţi datoria în limitele legii şi fără menajamente pentru cei care o încalcă, indiferent cine sunt ei.

- Nu mă va impresiona deloc dacă domnul ministru Igaş vine în CSAT cu un nou rând de pătrăţele altfel aşezate, voi aprecia dacă vine cu un sistem de selectare a oamenilor care mai pot rămâne în minister.

- Ştiu că sunt destui oameni în MAI care nu-şi fac datoria, care tolerează crima organizată.

- Sunt două ministere care nu au putut fi reformate în ultimii 20 de ani, Ministerul Finanţelor şi Ministerul Administraţiei şi Internelor, indiferent prin ce procese au trecut.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce avioane, fii atent, "....orice numire care se face cu sprijin politic la nivelul inspectoratelor judeţene nu face decât să decredibilizeze."

Desi vreau sa dezbat subiectul asta, mi-e destul de greu sa imi gasesc cuvintele astfel incat sa raman cu exprimarea in limitele decentei.

Dumnezeu are grija de fiecare in parte pana la urma. :)

Link to comment
Share on other sites

:ner: :ner: Oare cat ne mai ameninta? Sa ne prezinte HG-ul sau Legea si sa nu ne mai tina in tensiune. Nu fac decat sa ne agite unii impotriva celorlalti. Ja ndarmi, politisti, pompieri, sursa externa, promotii de absolventi etc.

Se poarta zvonistica, dar nici nu putem trai pe baza zvonurilor. Poate pana pe 30 martie aflam ceva...... ca sa nu zic 1 aprilie....

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Ideile nu sunt rele deloc, pacat ca sunt spuse doar pentru imagine. M-as inchina cu amandoua mainile daca s-ar pune in practica intr-un mod corect si eficient ce a debitat Basescu acolo.

Link to comment
Share on other sites

Ne meritam soarta.

Parca toti presedintii de mari organizartii sindicale si CNP dupa ce base s-a mictionat pe toata politia au dat fuguta repede la minister sa dea mana cu dumnealui la inscaunarea ministrului Igas.

Ce tara frumoasa pacat ca este ,,populata".

Parerea mea. :emo-yessir:

Edited by Elvis
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ehee! Dacă nu ar rămâne decât vorbe, paremi-se că îi vor înlătura pe cei cu adevărat profesionişti şi vor rămâne cei cu sărut mâna conaşule. Bine a zis cine a zis " cine nu munceşte nu greşeşte ".

Doamne fereşte-ne de bătaia orbului şi fuga ologului.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut-o si pe asta! Basescu ne vorbeste depre coruptie. Este ca si cum bercea "internationalul" ne-ar vorbi despre cum sa devii un om cinstit. Pai cu riscul de a fi avertizat mai postez aici cu ce se ocupa domnul "basescu" poate membrii mai noi nu cunosc. Sa fie coruptie dar sa stim si noi, ca sa il parafrazez la modul ilar pe celebrul Caragiale.

.................

La inceputul anului 1989 in ascensiunea profesionala a lui TRAIAN BASESCU intervine o sincopa.

Pe 8-03-1989 este rechemat in tara , fiind acuzat de nereguli grave in administrarea fondurilor NAVROM.

TRAIAN BASESCU a fost sanctionat pentru ca a autorizat, fara aprobarea NAVROM Constanta, o plata suplimentara de 300.000 de franci belgieni pentru lucrarile de reparatii efectuate la nava Zimnicea in ianuarie 1989. Sanctiunea primita s-a datorat, mai ales, faptului ca TRAIAN BASESCU a decis ca lucrarile de reparatii sa fie executate de Santierul Naval Belliard din portul Anvers, desi existau oferte de executie a lucrarilor, mult mai ieftine, din partea altor santiere navale din acelasi port.

In perioada ianuarie-martie 1989 TRAIAN BASESCU a trimis numeroase note informative si rapoarte in tara incercand sa-si justifice deciziile, dar si lansand acuze grave si neintemeiate la adresa Comandantului navei Zimnicea.

Datorita gravitatii exceptionale a faptelor de care a fost acuzat, tinand cont de legislatia din acea vreme, numai sustinerea din partea Securitatii poate explica faptul ca TRAIAN BASESCU a fost sanctionat doar administrativ, si nu a suportat si rigorile legii. El a fost chiar mentinut ca angajat al NAVROM Constanta, fara sa mai primeasca insa nici o insarcinare pana la Revolutie.

Imediat dupa Revolutie, TRAIAN BASESCU a fost numit Director General al Inspectoratului de Stat al Navigatiei Civile din Ministerul Transporturilor.

Pentru a obtine aceasta functie foarte importanta, TRAIAN BASESCU s-a bucurat de recomandarea si sustinerea secretarului executiv al FSN Silvian Ionescu, dar si ale vechiului sau prieten, Calin Marinescu, zis Shogunul, pe atunci Presedinte al CFSN Constanta.

2. ADMINISTRATORUL

In cei 23 ani care au trecut de la Revolutie , TRAIAN BASESCU a ocupat in permanenta functii administrative, cu o singura exceptie, perioada 1993-1996.

In tot acest timp TRAIAN BASESCU a reusit sa isi creeze o imagine de om gospodar, de bun administrator, folosindu-si exclusiv calitatile de comunicator si de manipulator al opiniei publice pentru ca rezultatele efective obtinute de TRAIAN BASESCU in administratie sunt dezastruoase.

Perioada am prezentat-o mai sus, iar in continuare vom prezenta o sinteza a activitatii lui TRAIAN BASESCU in functii administrative, care demonstreaza, ca episodul din CV-ul sau, nu a fost un simplu accident.

Imediat dupa Revolutie TRAIAN BASESCU a urcat rapid in functie de la Director in Minister, la Subsecretar de stat si de la inceputul anului 1991, la Ministru al Transporturilor.

In acesti trei ani 1990-1992, TRAIAN BASESCU a ignorat complet problemele reale din transporturile romanesti si anume starea proasta a drumurilor (nici un kilometru de sosea nu a fost modernizata in acesti trei ani), diminuarea alarmanta a traficului de persoane si marfuri pe CFR, concomitent cu scumpirea exagerata a acesui tip de transport, starea deplorabila a flotilei TAROM ( exceptie facand cele doua aeronave Airbus cumparate de Petre Roman, intr-o afacere din care s-a incasat un comision de 1,3 milioane dolari).

Dar aceasta perioada va ramane in memoria colectiva ca perioada in care a disparut mai mult de jumatate din flota maritima a Romaniei, cealalta parte disparand si ea in a doua perioada de ministeriat al lui TRAIAN BASESCU, cu aportul determinant al FPS-ului condus de Sorin Dimitriu si Radu Sarbu.

Disparitia flotei romane a insemnat una dintre cele mai oneroase afaceri de dupa Revolutie care s-a soldat cu pierderi de sute de milioane de dolari pentru statul roman, dar si cu castiguri pe masura pentru cei implicati direct.

Alaturi de TRAIAN BASESCU au fost inculpate alte 80 de persoane, printre care alti doi fosti Ministri ai Transporturilor, Radu Sarbu fostul Presedinte al FPS, etc.

Dintre toti acestia numai TRAIAN BASESCU refuza sa se prezinte in fata justitiei, tocmai pentru ca stie ca, desi nu a semnat nici un act pentru vanzarea vreunei nave, el este cel care a orchestrat toata aceasta uriasa operatiune care a dus la disparitia efectiva a flotei romane.

Tot TRAIAN BASESCU este cel care a creat la inceputul anului 1990 o vasta retea alcatuita din inalti functionari din Ministerul Transportului in fruntea carora s-a aflat bunul sau prieten Calin Marinescu (Shogunul), dar si din firme romanesti si mai ales straine care au obtinut sute de milioane de dolari din exploatarea si valorificarea flotei romane.

Una dintre cele mai cunoscute componente ale acestei uriase operatiuni de spoliere a avutiei nationale a fost afacerea Petromin- Klaveness (Norvegia) prin care 18 dintre cele mai moderne nave romanesti au fost facute practic cadou firmei norvegiene care la data semnarii contractului cu Petromin, era in pragul falimentului, mai avand in dotare doar cateva vrachiere si nave multifunctionale.

Este de remarcat faptul ca in urma afacerii Petromin – Klaveness TRAIAN BASESCU nu a primit numai recompense de ordin material ci a obtinut si diploma de absolvent al cursurilor Avansate de Management în Industria Transportului Maritim ale Academiei Norvegiene, ca bursier al statului norvegian.

Intregul rechizitoriu care a stat la baza inculparii lui TRAIAN BASESCU si a complicilor lui este public si poate fi studiat la Inalta Curte de Casatie si Justitie.

De altfel ancheta in cazul Flota a inceput inca din timpul regimului Constantinescu, in 2000 secretarul de stat din Ministerul Justitiei Mocuta trimitand la Camera Deputatilor instiintarea cu privire la inceperea urmaririi penale.

In perioada 1996-2000 TRAIAN BASESCU a fost din nou numit Ministrul Transportului.

In acest interval de timp s-a realizat un singur lucru asfaltarea unor sosele nationale care ajunsesera intr-un grad de degradare extrem. Reabilitarea acestor sosele s-a facut cu banii cetatenilor care au fost obligati sa plateasca celebra taxa BASESCU, bani care au ajuns in conturile firmelor apropiate lui TRAIAN BASESCU si PD-ului.

Tot atunci TRAIAN BASESCU a definitivat, cu ajutorul FPS-ului instrainarea flotei romane si a adus, tot impreuna cu FPS-ul, TAROM-ul in pragul falimentului.

SNCFR-ul a fost divizat in mai multe companii, dar asta nu a dus la eficientizarea activitatii, ci doar la distribuirea de functii de directori mai multor clienti politici, compania ramanand in toata aceasta perioada pe primul loc pe lista datornicilor la bugetul statului si regia cu cele mai mari pierderi din exploatare.

De asemenea, in perioada 1996-2000, SNCFR a constituit alaturi de Petrom, Renel si Sidex, principala cale de drenare a fondurilor publice catre clientela politica a coalitiei aflata la putere.

Cea mai cunoscuta mostra de jaf a banului public a fost reabilitarea autostrazii Bucuresti-Pitesti. Lucrarile au costat circa 100.000.000 dolari, din care 53,1 milioane dolari credit BERD, iar 44 milioane dolari de la Guvernul Romaniei. La doar o luna de la darea in folosinta a autostrazii, s-a prabusit un pod peste un canal de colectare a apelor, iar dupa 3 luni covorul asfaltic a inceput sa se desprinda asa incit dupa 6 luni gropile acopereau cea mai mare parte din suprafata autostrazii, facand imposibila circulatia si impunand angajarea unor noi lucrari de asfaltare.

Intre 2000 si 2004, activitatea lui TRAIAN BASESCU de Primar General al Capitalei nu a dus la finalizarea nici unuia dintre programele necesare Bucurestilor, desi multe din aceste programe au fost subiecte de campanie electorala. Curatenia orasului, asfaltarea si reabilitarea strazilor, fluidizarea circulatiei, reabilitarea retelei de apa si canalizare, constructia de locuinte sociale, repararea scolilor, toate sunt bile negre pentru Primarul General al Capitalei dupa patru ani de mandat.

3. POLITICIANUL

TRAIAN BASESCU si-a inceput activitatea politica, in 1991 cand a fost numit Ministru al Transporturilor in Guvernul Roman.

In 1992 cind s-a produs scindarea FSN in doua tabere, in jurul lui Ion Iliescu si in jurul lui Petre Roman, TRAIAN BASESCU a ales tabara Roman.

Adevarata afirmare politica a lui TRAIAN BASESCU a inceput insa in 1996. Cu cateva luni inaintea alegerilor parlamentare din noiembrie 1996, cand fiind acuzat de adversarii politici ca este principalul vinovat pentru disparitia flotei, a facut un gest foarte spectaculos, demisionand din functia de Deputat, renuntand astfel la imunitatea parlamentara si punandu-se la dispozitia justitiei.

In realitate acest demers politic, care i-a atras foarte multa simpatie in randurile electoratului, a fost foarte bine calculat, TRAIAN BASESCU stiind foarte clar ca timpul scurt ramas pana la alegeri, nu permitea organelor de ancheta sa definitiveze un dosar extrem de amplu cum era si este dosarul Flota. Mai mult decat atat, TRAIAN BASESCU a obtinut numirea ca Director de campanie electorala al lui Petre Roman, si primul loc pe lista de candidati ai PD pentru Camera Deputatilor in judetul Vaslui.

In acest mod TRAIAN BASESCU si-a asigurat o altfel de imunitate, stiind foarte bine ca nici un organ de ancheta nu va avea curajul sa-l aresteze pe directorul campaniei electorale ale unuia din primii trei candidati la Presedentie , si pe unul dintre cei mai mediatizati candidati ai opozitiei din acea vreme, in conditiile in care toate sondajele indicau ca PD-ul va participa la guvernare dupa alegerile din 1996.

TRAIAN BASESCU a considerat ca actionand astfel are sanse sa inchida o data pentru totdeauna chestiunea Flota atat din punct de vedere mediatic cat si juridic.

Dupa alegerile din 1996, TRAIAN BASESCU este numit Ministru al Transporturilor in Guvernul Ciorbea.

Activitatea ca Ministru a lui TRAIAN BASESCU din perioada 1997-2000 am prezentat-o sintetic mai sus, dar foarte importanta a fost activitatea politica a acestuia din perioada respectiva.

Initial TRAIAN BASESCU s-a plasat in randurile baronilor PD, alaturi de Victor Babiuc, Radu Berceanu, Bogdan Niculescu-Duvaz, Alexandru Sassu, oameni care au constituit trupa de soc a lui Petre Roman in disputa cu adversarii politici din PDSR, dar si din CDR.

TRAIAN BASESCU s-a remarcat rapid ca varful de lance al PD-ului, in lupta cu colegii din coalitie.

Prima victorie importanta a fost schimbarea Primului Ministru Victor Ciorbea, in primavara anului 1998, actiune inceputa de TRAIAN BASESCU in decembrie 1997 prin declansarea crizei guvernamentale.

TRAIAN BASESCU a stiut sa exploateze foarte bine aceasta victorie, asigurandu-si o imagine de luptator pe scena politica romaneasca, locul doi in partid, dar mai ales locul doi in Guvernul condus de Radu Vasile.

Din acest moment si pana la alegerile din 2000 TRAIAN BASESCU a sustinut in permanenta o stare de conflict in cadrul coalitiei de guvernare, initiind dispute cu colegii de Guvern, dar si cu alti lideri ai partidelor aflate la putere.Valeriu Stoica, Radu Sarbu, Andrei Marga, Nicolae Noica, Traian Remes, Varujan Vosganian, Ion Diaconescu, Emil Constantinescu, Mugur Isarescu, Theodor Stolojan etc.

TRAIAN BASESCU a reusit in acest mod sa-si creeze o notorietate foarte mare, fiind zilnic prezent pe micul ecran, si pe prima pagina a ziarelor, dar si o imagine de personaj politic fara scrupule, rau de gura, pus in permanenta pe harta si care nu se da in laturi de la nimic pentru a-si atinge scopurile.

La inceputul anului 2000, in vizorul sau a intrat si Petre Roman cu care a avut mai multe dispute publice, alimentand astfel ideea ca el, TRAIAN BASESCU este de facto numarul unu in partid si pregatind debarcarea lui Petre Roman din fruntea PD. In acest context trebuie privita si strategia adoptata de TRAIAN BASESCU inainte de alegerile locale din 2000 cand desi a fost solicitat sa candideze la Primaria Capitalei , de catre Petre Roman, inca din februarie 2000, a refuzat in nenumarate randuri, dar in paralel a incurajat desemnarea de catre PD a unui candidat lipsit de orice sansa. Pe acest fond, cand dupa aparitia mai multor sondaje de opinie dezastruoase pentru PD, insistentele pentru a accepta sa candideze au crescut, TRAIAN BASESCU a acceptat sa se inscrie in cursa pe 5-05-2000, exact in ultima zi in care se mai acceptau candidaturile.

Prin aceasta manevra TRAIAN BASESCU si-a creat imaginea de salvator al Partidului Democrat, demarand practic actiunea de inlaturare a lui Petre Roman din functia de Presedinte PD.

Pentru aceasta s-a autoimpus ca Director al campaniei electorale a lui Petre Roman, pozitie din care l-a sabotat pe acesta sistematic, asta facand ca Roman sa obtina in toamna anului 2000 de 3 ori mai putine voturi decat PD, partidul pe care Roman il reprezenta. Este de notorietate faptul ca mai multi sefi de filiale ale partiduli au fost sunati de TRAIAN BASESCU care le-a cerut sa se concentreze exclusiv pe campania parlamentara, in detrimentul celei prezidentiale a lui Petre Roman.

Apoi in anul 2001 s-a folosit de liderii din PD Berceanu, Duvaz, Sassu, Simona Marinescu pentru a obtine voturile congresului PD, inlocuindu-l astfel din functia de Presedinte PD pe Petre Roman.

La acelasi congres, imediat dupa ce a fost numit Presedinte, si-a sacrificat aliatii amintiti mai sus, niciunul dintre ei nemai obtinand functiile promise in conducerea PD.

De atunci toti liderii marcanti ai PD, cu exceptia lui Radu Berceanu au parasit partidul condus de TRAIAN BASESCU din cauza stilului dictatorial pe care acesta l-a impus in conducerea partidului. De altfel in 24 ianuarie 2004 TRAIAN BASESCU declara public

In perioada 2001-2004 TRAIAN BASESCU si-a folosit pozitia de Primar General al Capitalei pentru a-si impune o noua imagine publica, aceea de unic adversar al partidului de guvernamant, pregatindu-si astfel ascensiunea spre cea mai inalta demnitate in stat, functia de Presedinte al Romaniei.

Lansarea acestei adevarate campanii a fost facuta de TRAIAN BASESCU printr-o declaratie care-i defineste stilul de a face politica, acuzandu-l pe Adrian Nastase

In continuare TRAIAN BASESCU a purtat un razboi de gherila cu Adrian Nastase, razboi care pe fondul nemultumirilor sociale si al deteriorarii imaginii PSD i-a atras o simpatie tot mai larga in randurile populatiei.

In final singurul obstacol in fata nominalizarii sale ca reprezentant al Aliantei PNL-PD in cursa prezidentiala l-a reprezentat Theodor Stolojan, candidatul desemnat al aliantei.

TRAIAN BASESCU a reusit, sa-l determine pe acesta sa se retraga din cursa pentru Presedentia Romaniei si din viata politica, cu numai trei saptamani inaintea campaniei electorale, in urma unei intense actiuni de constrangere, de manipulare si de santajare a lui Theodor Stolojan.

4. AFACERISTUL

In intreaga sa activitate TRAIAN BASESCU a fost calauzit de doua teluri ascensiunea in ierarhia sociala si inavutirea.

Daca pentru atingerea primului tel s-a folosit de relatia privilegiata cu Securitatea pana in 1989 si de activitatea politica ulterior, pentru inavutire a considerat ca orice metoda este permisa.

In continuare va vom prezenta numai o parte din afacerile necurate care au creat bunastarea familiei BASESCU.

In 10-01-1980 lui TRAIAN BASESCU, pe atunci ofiter angajat la Intreprinderea de Exploatare a Flotei Maritime NAVROM Constanta, i s-a repartizat din fondul locativ de stat un apartament cu 4 camere plus dependinte, situat in Aleea Zmeurei nr. 2, bl. U, sc. A. Cum la acea data familia sa se compunea din sotie si un copil, repartizarea s-a facut cu incalcarea normelor legale in vigoare pentru ca avea dreptul la doar 2 camere).

In 26-05-1992 TRAIAN BASESCU a cumparat locuinta respectiva, pe baza contractului nr. 1415 achitand pe loc suma de 140.000 de lei.

In 10 ianuarie 1991 Primaria Capitalei, cu adresa nr. 118053, a pus la dispozitia Ministerului Transporturilor apartamentul nr. 4 din strada Argentina nr. 2, bl.12, et. 2 (Piata Victoriei). Acest apartament a fost ocupat de TRAIAN BASESCU.

In 22.08.1991, TRAIAN BASESCU a renuntat la apartamentul din strada Argentina si a primit in aceeasi zi, cu aprobarea lui Petre Roman, repartitie pentru imobilul de lux din Bulevardul Aviatorilor nr. 57 prin comunicarea Secretariatului General nr. 15/4086/1991. In baza acestor acte ICRAL Herastrau a intocmit contractul de inchiriere 60165 din 28 august 1991.

Asa cum rezulta din Adresa 1888 din 21 iulie 1991 a Ministerului Transporturilor, la acea data TRAIAN BASESCU isi avea domiciliul stabil in Constanta. In aceste conditii, conform Legii 5/1973 nu i se putea repartiza o locuinta intr-o alta localitate cu incheierea contractului pe durata nedeterminata (putea beneficia, eventual, doar de o locuinta de serviciu).

Contractul de inchiriere pentru imobilul din Bulevardul Aviatorilor nr. 57 era nul de drept deoarece - conform Legii 5/1973 - o persoana fizica nu putea detine, in acelasi timp, doua locuinte proprietate de stat. Astfel, daca TRAIAN BASESCU impreuna cu familia si-ar fi stabilit domiciliul in Bucuresti, inainte de a i se incheia contractul pentru imobilul din Bulevardul Aviatorilor ar fi trebuit sa faca dovada ca a predat apartamentul din Constanta, Aleea Zmeurei, dar asa cum am aratat acest apartament nu numai ca nu a fost predat statului ci a fost chiar cumparat de TRAIAN BASESCU un an mai tarziu.

In 1997 motivand ca imobilul din Bulevardul Aviatorilor nr. 57 este revendicat de fostii proprietari, TRAIAN BASESCU a solicitat in calitate de Ministru al Transporturilor atribuirea unei locuinte de protocol. RAAPPS i-a repartizat pentru perioada mandatului de ministru locuinta din B-dul Maresal Prezan nr. 4. In realitate, Primarul General al Capitalei nu numai ca nu a parasit imobilul din B-dul Aviatorilor nr. 57, dar, in 1998, Directia de Administrare a Fondului Imobiliar i-a prelungit contractul de inchiriere pana in 2004.

Chirias la propria Primarie, in vila din B-dul Aviatorilor nr. 57, TRAIAN BASESCU a solicitat RAAPPS, in 2000, prelungirea contractului de inchiriere pentru apartamentul din B-dul Maresal Prezan nr. 4. Solicitarea Primarului General nu era una legala, intrucat pierduse calitatea de demnitar, dar la interventia ministrului PSD, Serban Mihailescu, RAAPPS i-a prelungit contractul de inchiriere.

In 9 august 2000, TRAIAN BASESCU a cumparat un teren intravilan de 3.700 de metri patrati, situat in Aleea Privighetorilor, pe care a platit pe loc 1.483.244.000 lei. O adevarata afacere, avand in vedere ca a reusit sa achizitioneze cu numai 50.000 de dolari un teren de 3.700 de metri patrati in Baneasa, cumparand cu 13 dolari metrul patrat de teren, care in ofertele agentiilor imobiliare era cotat la peste 100 de dolari.

Cel care i-a vandut lui TRAIAN BASESCU terenul din Baneasa la acest pret derizoriu este Costel Casuneanu, om de afaceri care are peste 100 de TIR-uri, o fabrica de parchet, o benzinarie si o statie de service auto in comuna Oituz.

Explicatia acestei afaceri imobiliare este ca pe vremea cand era ministru al Transporturilor, Traian Basescu i-a facilitat lui Casuneanu obtinerea de autorizatii de transport complet scutite de taxe pe destinatiile Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia si Franta.

La sfarsitul anului 2003 TRAIAN BASESCU a vindut terenul din Baneasa pe care-l achizitionase si a cumparat o vila pe soseaua Bucuresti-Ploiesti pentru care a achitat pe loc suma de 280.000 de dolari.

TRAIAN BASESCU a trecut-o in mod fictiv pe numele ficei sale Ioana, pentru a nu fi obligat sa justifice in fata legii provenienta banilor cu care a achizitionat-o.

TRAIAN BASESCU mai detine un apartament de 370 de metri patrati intr-o vila de lux in zona Foisorul de Foc din Bucuresti, pe strada Stefan Mihaileanu, nr. 2, achizitionat in 2002 si achitat pe loc.

În 1994 TRAIAN BASESCU a infiintat impreuna cu alti patru asociati firma Triton Company, la care el detine 20% din actiuni. Aceasta este firma care asa cum a afirmat in mai multe randuri Primarul General. La aceasta firma asociat si administrator este Ionescu Dumitru, cel care i-a precedat lui TRAIAN BASESCU in functia de sef al Agentiei Economice NAVROM din Anvers si fost ofiter de Securitate. Cenzorul permanent al firmei Triton Company este Nicolae Varzaru, fost contabil al Clubului Dinamo, implicat in fraudarea Clubului alaturi de Vasile Ianul.

Triton Company a fost infiintata la un an dupa Triton Grup srl, firma care ii are ca asociati pe ofiterul acoperit Ionescu Dumitru si pe Branza Paul, un alt prieten foarte bun al lui TRAIAN BASESCU. Branza Paul este si el asociat cu TRAIAN BASESCU la Triton Company , unde este si administrator.

O alta firma la care TRAIAN BASESCU era de data aceasta asociat unic si care era administrata de sotia sa Maria este M.T. Vega Transport srl, firma care a fost infiintata în 1996 si aparent, nu a functionat niciodata.

TRAIAN BASESCU a declarat întotdeauna ca veniturile sale provin dintr-o afacere cu înghetata: Prod Cros srl, la care asociat nu este el, ci sotia lui, Maria Basescu, cu 20% de procente din beneficii si pierderi si fratele lui, Mircea Basescu, cu 39% de procente din beneficii si pierderi. Firma Prod Cros srl a achizitonat in 1994 fabrica de inghetata, printr-un credit extern luat prin Banca Agricola, credit pe care nu l-a rambursat in totalitate, restantele de plata fiind ulterior preluate la datoria de stat.

Cea de a patra firma a familiei BASESCU, AMC Cros srl este o firma de produse lactate, care o are ca actionar pe Maria Basescu, cu 20% din profit si pierderi. Aceasta firma a fost infiintata, in 1994, odata cu Prod Cros srl, de catre Maria Basescu si Mircea Basescu. Familia BASESCU detine exact acelesi procente ca la Prod Cros srl: Maria Basescu – 20% si Mircea Basescu – 39%. Ceilalti actionari sint, la fel ca la Prod Cros srl, cei doi oameni de incredere ai lui TRAIAN BASESCU: Anca Ivascu – 39% si Dumitru Scaiceanu – 2%. Anca Ivascu este sora lui Aurelian Ivascu, membru PSD, consilier local la Constanta , apropiat al lui Radu Mazare.

TRAIAN BASESCU a introdus-o pe Anca Ivascu si intre actionarii de la Aliment Murfatlar srl, unul dintre principalii sponsori ai campaniei electorale a Partidului Democrat si a lui TRAIAN BASESCU.

In anul 2001 TRAIAN BASESCU figura printre actionarii persoane fizice la Banca Comerciala Unirea alaturi de seful Directiei de Supraveghere Bancara Nicolae Cinteza, si de Cristian Burci, patronul de la Prima TV , ca actionar majoritar figurand un grup de firme rusesti.

Bilanturile oficiale depuse de toate aceste firme la Registrul Comertului nu justifica nici pe departe investitiile imobiliare ale familiei BASESCU si asta explica de ce incearca Primarul General sa-si camufleze averea trecand-o pe numele rudelor.

La fel de greu de justificat insa sunt si cheltuielile exorbitante facute de fiica lui TRAIAN BASESCU, Ioana care a deschis un magazin de lux in incinta hotelului Hilton din Bucuresti. Magazinul si investitia totala facuta de fiica lui TRAIAN BASESCU este estimata la 1.000.000 de euro.

Prin intermediul fratelui sau Mircea Basescu, TRAIAN BASESCU este implicat intr-un mare numar de afaceri in Constanta. In 1991, pe cind era Ministru al Transporturilor, TRAIAN BASESCU a infiintat la Constanta firma Star Sea Co srl. La fel ca la Prod Cros srl si la AMC Cros SRL, TRAIAN BASESCU detine aceasta firma prin intremediul fratelui sau Mircea Basescu si a lui Anca Ivascu.

Tot prin Mircea Basescu si Anca Ivascu, TRAIAN BASESCU a infiintat in 2001 la Constanta firma Miral Cross Ships Supply srl, care se ocupa de activitati anexe transporturilor pe apa. In 2002, pe numele lui Mircea Basescu, a fost infiintata firma de consultanta MB Consult Company srl. Fratele lui TRAIAN BASESCU detine in totalitate aceasta firma, fiind si unicul ei administrator.

In activitatea sa de Ministru al Transporturilor si de Primar General al Capitalei, in afara de afacerea Flota numele lui TRAIAN BASESCU a mai fost legat de numeroase afaceri dubioase care pot explica situatia materiala infloritoare a familiei BASESCU.

Ca Ministru al Transporturilor TRAIAN BASESCU a initiat si demarat in 1997, o serie de activitati ca dezmembrarea materialului rulant al SNCFR si vinzarea componentelor la fier vechi, curatirea si intretinerea terasamentelor de cale ferata etc., pe care le-a incredintat unor apropiati ai sai. Aceste activitati platite din bugetul Ministerului Transporturilor erau extrem de rentabile, dar mai ales erau imposibil de controlat ulterior sub aspect cantitativ si calitativ, reprezentand o sursa continua de fonduri pentru TRAIAN BASESCU si apropiatii sai. La aceste activitati s-a adaugat incredintarea fara licitatie a lucrarilor de modernizare si asfaltare a drumurilor.

Ca Primar General TRAIAN BASESCU a debutat in 2000, la numai o luna de la investirea in functie cu o operatiune extrem de contestata, demolarea chioscurilor, in urma careia zeci de mii de familii au ramas fara sigurul mijloc de subzistenta. Explicatia acestei actiuni se regaseste in sumele foarte mari de bani primite de TRAIAN BASESCU atat pentru campania electorala din 2000, cat si pentru folosul sau personal, de la doua mari firme de supermarket-uri, Carefour si Billa, interesate in eliminarea concurentei reprezentata de chioscurile care vindeau marfa foarte ieftin.

Alte afaceri care au reprezentat si mai reprezinta surse importante de castig pentru Primarul General sunt incredintarea lucrarilor de asfaltare exclusiv catorva firme apropiate lui TRAIAN BASESCU, inchirierea a 648 de WC-uri ecologice a caror intretinere costa 7 miliarde de lei lunar, autorizarea catorva zeci de firme de alimentatie publica sa-si desfasoare activitatea in parcurile Capitalei etc.

O alta operatiune care i-a adus un camision important lui TRAIAN BASESCU a fost afacerea Parcul Bordei-Satul Francez.

Complexul de vile a fost cunstruit la jumatatea anilor '90 pe un teren din Soseaua Nordului care ulterior a fost revendicat.

TRAIAN BASESCU i-a oferit proprietarului (Costel Constanda un apropiat al Vicepresedintelui PD Radu Berceanu), in schimbul terenului revendicat in suprafata de 19.000 de metrii patrati, 3,3 hectare de teren (Parcul Bordei), pe malul lacului Floreasca, in cartierul Primaverii, cea mai scumpa zona rezidentiala a capitalei. Cele 3,3 hectare de teren date in proprietate de TRAIAN BASESCU valoreaza la pretul pietei 33.000.000 de euro (1000 de euro metrul patrat), in conditiile in care terenul primit la schimb de Primaria Capitalei valoreaza numai 9.500.000 de euro, la pretul pietei (500 de euro metrul patrat).

TRAIAN BASESCU se afla in relatii apropiate cu controversatul om de afaceri Frank Timis caruia i-a promis sprijin in Proiectul Rosia Montana, inca din perioada in care era numarul doi in Guvernul Radu Vasile.

5.TRAIAN BASESCU VS. FLOTA

a) scurt istoric

- In 1990 intreaga flota maritima a Romaniei era grupata la IEFM NAVROM : Flota de Pescuit Oceanic la Tulcea , Flota de Pescuit Fluvial la Galati ;

- Flota maritima cuprindea 390 de nave, de la cargouri de 3000 de tdw pana la mineraliere de 165 000 tdw;

- Ca tonaj, flota avea in jur de 17 milioane tdw, ocupand locul 7 in lume (depasind flotele unor tari precum Franta si Germania); valoarea de piata a flotei era de 4-6 miliarde de dolari;

- C.L.C.: in terminologia maritima internationala reprezinta titulatura “capitan/commandant de cursa lunga”; in perioada 1975-1987 promotiile Sectiei Civile a Institutului Superior de Marina nu au mai facut fata la cresterea exploziva a numarului de nave;

- Se va apela fie la ofiteri de marina militara, fie la avansarea rapida a unor ofiteri tineri, eludand gradele pe care acestia trebuiau sa le obtina in prealabil;

- In aceste conditii ajunge Traian Basescu comandant de nava;

Atributiile comandantului:

- este singurul inarmat cu arme de foc la bordul navei;

- poate sa hotarasca in orice problema, fara a se consulta cu nimeni;

- poate oficia casatorii;

- poate aresta si incarcera;

- poate decide esuarea sau chiar scufundarea navei;

- La IEFM Navrom Constanta, dupa revenirea din cursa, fiecare comandant trebuia sa prezinte un raport de activitate (in afara Jurnalului de Bord), dupa care se intalnea cu ofiterii de Securitate care raspundeau de intreprinderi;

- Intrevederea nu era consemnata in scris, note scrise dand doar informatorii de la bordul navei;

B ) Basescu a facut avere prin urmatoarele "metode":

- achizitionarea de alimente in porturi straine, de calitate inferioara, pentru care platea preturi pentru calitate superioara (acest lucru se facea in colaborare cu agentul Navrom din portul respectiv – ship-shandler);

- tot in intelegere cu agentul, se aprovizionau cu cantitati de motorina si ulei mult mai mici, pentru care plateau preturi mai mari;

- o alta sursa de venituri ilicite era incarcarea devizelor la lucrarile de reparatii ale navelor romanesti din Marea Nordului, unde Basescu era reprezentant Navrom (ofiter acoperit). Basescu a fost in legatura cu colonelul Vasile Stanciu (acum seful Unitatii de Ofiteri Acoperiti din SRI); lista ce urmeaza a fi publicata, fiind planificata de serviciile NATO.

- Una dintre aceste manevre i-a fost fatala lui Basescu, care la sugestia Securitatii va fi retras in 1989 (ordin semnat de contraamiralul Anghelescu);

- Dupa unele marturii demne de crezare, in 1989, dupa sinuciderea g-l Milea, in biroul acestuia s-ar fi gasit o Nota prin care se solicita pentru ofiterul acoperit (gradul de capitan) MapN, Basescu Traian, aprobarea de trecere in structurile securitatii (actualul SIE),

- In februarie 1990, Nicolae Vacaroiu aproba vanzarea ca fier vechi a 26 de nave; durata de viata, general acceptata a unei nave este de 25 de ani;

- Dupa acest termen ea mai poate naviga daca indeplineste cerintele Registrului Naval;

- Lansata sub “pavilion de complezenta” (Panama, Liberia), nava vanduta initial ca fier vechi mai poate circula ani buni si aduce profituri substantiale;

- In 1991, fratele lui Traian Basescu, Mircea Basescu (tot CLC) pleaca in Japonia (port Yokohama) cu un mineralier de 165 000 tdw; de la Yokohama , Mircea Basescu trimite o telegrama anuntand ca nava s-a stricat si necesita reparatii capitale;

- Ministrul Traian Basescu aproba, reparatia costand 1 200 000 de dolari; justificarea banilor s-a facut cu acte dubioase, iar la revenirea in tara nava a intrat in alte “reparatii capitale”;

c) Contractele de bare-boat:

- alaturi de contractile PETRO-KLAV si ERMIS, contractele bare-boat, aprobate in perioada cat Basescu a fost secretar de Stat si Ministru (guvernele Roman si Stolojan), s-au dovedit un esec;

- NAVROM (respectiv cele trei companii rezultate din fragmentarea acestuia) pune la dispozitia unei persoane (fizice sau juridice) una sau mai multe nave;

- Persoana respectiva asigura managementul acestora (contracte de carausie marfa, plata echipajului, aprovizionarea cu combustibil); reparatiile se fac pe socoteala proprietarului, iar profitul se imparte in doua; in urma acestor contracte toate navele au fost pierdute;

- Metode au fost urmatoarele:

a) Reparatii fictive sau devize incarcate;

b )Managerii au indatorat navele (neplatind achizitiile);

c) Managerii, uzand de fals, au pus gaj navele (desi nu le apartineau) si au luat imprumuturi enorme de la banci;

d)contractele de bare-boat, incepute de Traian Basescu si Calin Marinescu (secretar de stat)

Link to comment
Share on other sites

Copman, articolul postat de tine l-am postat integral (dupa o preluare din cotidianul.ro) de mai bine de o saptamana in topicul articole intersante in presa .

Link to comment
Share on other sites

eu sunt un politist si am ramas profund socat de declaratie presedintelui din mai multe motive:

1. locul 1 de interes intr-o societate civilizata trebuie sa fie ocupat de sanatate....dar la noi este exact invers...ministerul sanatatii este cel mai corupt fiindca trebuie sa dai circa 800 de euro spaga in momentul in care iti naste nevasta, plus consultatile la doctor cu care ajungi tot la 800, deci pentru o nastere dai spaga de circa 1600 de euro- NU ESTE VINA DOCTORILOR CI ESTE VINA SISTEMULUI PORTOCALIU, EXACT CA IN POLITIE

2. pe locul 2 intr-o societate trebuie ocupat de invatamant, invatamnt la care in ziua de azi dai spaga minim 100 de euro pe examen, dai minim 100 de euro spaga cheta comuna pentru a obtine bacu, dai spaga saptamanal prin asa zisele meditatii luate de la profesorul de disciplina direct ( ar trebuii interzisa meditatia de profesor direct) NU ESTE VINA PROFESORULUI CI A SISTEMULUI PORTOCALIU

3. si pe locul al 3 ca interes urmeaza politia, dar inclusiv dupa spagile luate de 1 leu sau borcane de gem va dati seama ca este mai putin corupta decat cele mai sus enuntate....ATUNCI STAU SI MA INTREB DE CE CONDAMNA POLITIA CA FIIND CORUPTA SI NU A INCEPUT CU SANATATEA IAR APOI INVATAMANTUL? sa nu ne zica ca nu cunoaste de coruptia existenta in spitale atata timp cat s-a operat in Austria.

DATORITA CELOR ENUNTATE MAI SUS CRED CA TOATE ACESTE ATACURI LA POLITIE SE DATOREAZA FIINDCA POLITISTII SI-AU PERMIS SA-L NUMEASCA JAVRA ORDINARA

P.S. oricum din punctul meu de veder cel mai corupt imi pare presedinteleTRAIAN BASESCU fiindca intotdeauna Hotul striga hotii!!!

Link to comment
Share on other sites

ce mi s-a parut mie amuzant, e faptul ca cere unor scolarite de pension, calugarite virginale care lesina daca a doua zi dimineata gasesc capacul toaletei ridicat, a.k.a. chestori, generali, comisar sefi, sefi de arme, inspectorate sa faca evaluare obiectiva pe om; toti aia din sala, foarte probabil, daca punea degetul pe ei, sarea coruptia ca puroiu'.... cum sa spun altfel - nu coruptie, ma scuzati, ci orientarea, simtul politic (ca 3/4 din ei au fost numiti de oameni politici, sau cu avizul lor), experienta profesionala :ner: , mica intelegere, intelegerea deosebita pentru anumite persoane sau situatii, foarte buni cunoscatori ai metodei de management modern "telefonul" sau ai expresiei "am eu un baiat/fata bun/a pentru postul ala"....

cu aia ar trebui sa inceapa sa curete pestele.

Link to comment
Share on other sites

Copman, articolul postat de tine l-am postat integral (dupa o preluare din cotidianul.ro) de mai bine de o saptamana in topicul articole intersante in presa .

LORD, eu am postat din 18.11.2010 acest articol, pe care l-am repostat din postarea mea anterioara Basescu despre politisti, din data de mai sus, poti sa verifici daca vrei, nu din articolul postat de tine, iar motivul pentru care am postat din nou a fost pentru ca am vrut sa subliniez cine doreste sa starpeasca coruptia in Romania, adica "basescu" incoruptibilul. Respect.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Aici puteți viziona discursul întreg de la bilanțul MAI al președintelui:

Și câteva comentarii personale privind acest discurs.

Lăsând la o parte ipocrizia de care dă dovadă javra, când ne bagă pe toți în aceeași oală, numai din dorința obsesivă de a se răzbuna pe polițiști prin terfelirea imaginii publice a acestei instituții, omul doar încearcă să-și mai spele imaginea sa prin reactivarea acelei teme pe care a promovat-o în campania electorală pentru a fi ales, în care pozează într-un vajnic luptător împotriva corupției. Sper eu ca românii să nu se mai lase prostiți și să cadă în capcana acestui „președinte jucător”. Ceea ce face el acum, este ca și cum un lup obez, datorită excesului de carne de oaie, ceartă câinii de la o stână pentru că-i facilitează lui să fure oile.

Totuși, are dreptate în unele privințe, mai exact, are dreptate când spune că reformarea acestui minister s-a făcut la mișto, cu pătrățele în organigramă, doar așa de ochii lumii. E foarte adevărat, NU s-a făcut o reformă adevărată în acest minister.

Dar ceea ce spune el acum, NU e nici pe departe o nouă și mare descoperire. Chiar noi aici pe forum am tot discutat și spus aceste lucruri, iar polițiștii în marea lor masă o spun în gura mare de multă vreme, ba chiar în disperare de cauză, au și țipat și strigat la acel miting, care din câte se poate observa, pare că l-a trezit din anestezie pe marinar, sau cel puțin așa sper eu, pentru că în caz contrar îl pot bănui pe domnul președinte de faptul că nu-l duce căpșorul în a înțelege unele lucruri.

După părerea mea, acel strigăt disperat al polițiștilor de la miting, când i-au strigat „ieși afară, javră ordinară!”, a fost și pentru a-i spune marinarului că poliția nu s-a demilitarizat cu adevărat, pentru a-i spune că dinozaurii de pe la vârf se opun cu vehemență modernizării acestei instituții, că nu pot să accepte o schimbare de mentalitate, întrucât sunt bine ancorați acolo pe scaune și acest sistem putred le convine de minune. Dar javra nu a ieșit afară niciodată pentru a asculta strigătul de ajutor și ceea ce îi doare pe polițiștii de rând, că poate așa realiza și el el faptul că marea majoritate a polițiștilor sunt nemulțumiți de acest sistem ce NU promovează profesionalismul ci doar pilele, relațiile șu cumetriile.

Dacă ar fi ieșit afară, putea să afle și că numărul efectiv al polițiștilor din stradă nu are nicio legătură cu statisticile ce-i sunt servite de dinozaurii de care s-a înconjurat. Poate afla că avem aproape jumătate dintre polițiști care sunt ingineri, doctori, meșteri, bucătari, etc și care nu prestează muncă de poliție reală ci doar de suport, umflând artificial statisticile și astfel privând cetățeanul de un serviciu polițienesc de calitate, pe care este îndreptățit să-l primească.

Bineînțeles, că marinarul nu a înțeles nici până acum faptul că poliția nu mai este militarizată, nu mai este o organizație piramidală care să servească și să asculte orbește de cel aflat în vârful acesteia. Din păcate președintele încă trăiește în trecut, iar afirmațiile ce fac referire și trimitere către instituțiile similare europene sunt pur demagogice și fără nicio legătură cu realitatea. El săracu percepe sindicatele ca fiind o dublă comandă, nu a înțeles rolul acestora și încearcă să inducă impresia conform căreia acestea sunt principalul rău al acestei instituții.

Din nou are dreptate când face referire la numirile pe criterii politice a șefilor de inspectorate, dar tare aș vrea să-l cred și să nu mă gândesc la faptul că ceea ce spune nu este nimic altceva decât un anunț mascat privind o nouă serie de rotire a șefilor pentru ca oamenii din partidul său să-și pună în posturi niște simpatizanți fideli, pentru vremurile ce vor veni.

Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai deschid un alt topic despre DGIPI - si asa nu stiu citi dintre ei viziteaza site in mod "oficial" va postez o chestie auzita din "gura tirgului" juridic:

Cei de la DNA stau in cumpana daca sa faca o descindere peste anumiti agenti ai DGIPI (serviciul secret al Internelor). Miza unei asemenea actiuni: arhiva secreta. Operatiunea ar fi foarte riscanta, datorita efectelor greu de anticipat de ordin legal si mediatic. Ca sa o spunem pe sleau, a mai existat o tentativa in trecut, smechereasca de-a dreptul, atunci cand a fost scandalul cu fostul sef al DGIPI Cornel Serban si omul de afaceri Popoviciu, cand oamenii lui Morar au vrut sa ridice maldare de documente din arhiva serviciului de informatii al Internelor, sub pretextul efectuarii anchetei penale. Numai ca MAI le-a dat cu flit procurorilor anticoruptie. insa ptr cit timp vor reusi sa faca asta, mai ales ca mai toti sefii din MAI au pete la dosar si oricind pot fi santajati cu un dosar de mita/trafic de influenta/favorizare/abuz in serviciu?

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

discursul seamana cu o autocritica socialista, vopsita ca sa arate a bilant capitalist.

Cred că glumești?

Privește atunci discursul ministrului de interne, ca să-ți aduci puțin aminte de ședințele plenare de pe vremuri. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

la Igas nu m-am uitat. este chiar o cantitate neglijabila, este pus acolo "sa stea capra" ca ceilalti sa sara cit mai sus. un intelectual adevarat :ner:

Link to comment
Share on other sites

Abia citeste domnu ministru, "euniunea europeana" :ner:

Discutand pe materialul de analiza, puteti vedea si voi ca domnul ministru s-a inconjurat de niste pupincuristi si deasemenea nu iese din ordinul si directivele stapanului, acelea de a minimiza si denatura importanta si rolul politiei. Pai mai mult de 90% din activitatea de prevenire si combatere a infractionalitatii este a politistilor si cu toate astea domnul ministru in materialul de analiza trece foarte repede peste aceste aspecte, fara a ne spune cateva cifre, cate dosare penale s-au instrumentat, cate infractiuni flagrante s-au constatat, etc. In schimb, atarnatorii aia ce provin din fostii securisti si-au facut treaba si i-au spalat urechile lui Igas exemplar. Daca in cazul politiei ministrul nu ofera in material nicio cifra privind activitatea politistilor, dar in schimb ne spune ca trebuie regandit conceptul de siguranta si ordine publica, in cazul jandarmeriei ne spune ca s-au plimbat aia de pomana (extraordinarele misuni ale lor de patrulare :doh: ) tocand banii contribuabilului de pomana. Auzi si tu ... au executat sute de mii de misiuni!? :doh: Si care sunt rezultatele, care e eficienta plimbarii lor? Doar faptul ca sunt martori la caratul apei!? Din cate se vede, cam asta e, au executat misiuni de mentinere a ordinii impreuna cu politia. Pentru astia numai simpla efectuare a unei ture de opt ore de serviciu se contabilizeaza ca o misiune indeplinita!? Probabil ca asa o fi ... o mare realizare ca reusesc sa se intoarca teferi si gasesc unitatea la intoarcere, se contabilizeaza ca un mare succes. Ca in rest nu au cum sa-si justifice existenta.

Din pacate securistii ce ii conduc isi fac bine treaba si au reusesc sa intoxice rezultatele in ansablu, iar sefii nostri dorm in cizme ...

Cand vorbeste despre disponibilizari, la fel ... face referire numai la politisti. Probabil ca astea sunt ordinele de la stapan.

Edited by Rookie
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Cu privire la activitățile polițiștilor, vă puteți face o idee, urmărind discursul procurorul general și a directorului SRI, care vorbesc de rezultatele polițiștilor ăștia huliți și blamați de toată lumea.

Mai exact, procurorul general spune, citez:

„... rezultatele care au fost prezentate fac parte integrată din rezultatele Ministerului Public. În anul 2010 Ministerul public a fost investit cu soluționarea unui număr de peste un milion cinci sute de mii de dosare penale, cel mai mare volum de activitate de la înființarea instituției, iar în peste 95% din aceste dosare, cercetările au fost efectuate de către polițiștii și doar soluțiile au fost emise de către procurori ...”

Link to comment
Share on other sites

Cetateanul sef a vorbit ca unul care este in campanie electorala.

Eu zic sa il mai alegem peste 4 ani pentru ca in 10 nu o sa aiba timp sa lupte cu coruptia.

Pai de 6 ani nu conduce Romania?

Parca anul trecut la bilant MAI era cel mai tare minister.

Iar remarca de final ar fi trebuit sa fie,, nu aplaudati ca nu aveti pe cine!!"

Link to comment
Share on other sites

Spuneti-mi si mie ce s-ar intimpla daca fratele meu miine ar fi nas de cununie sau botez la un interlop ???? S-ar lega sefii de viata mea ?

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Daca esti lucrator, probabil dupa o cercetare prealabila rapida ai fi dat afara din sistem ori trecut pe lista pt disponibilizari. Daca esti sef, depinde intr-o mare masura de sustinerea politica in randul partidului aflat la putere.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.