Jump to content
POLITISTI.ro

Buna seara / acte necesare sa pot circula legal

PaduraruGeorge

Recommended Posts

Buna seara , am facut acest post deoarece sunt un incepator (2 luni de cand am luat permisul) si doresc sa imi achizitionez o masina din Germania , am gasit o masina pe placul meu ... etc . Masina este inmatriculata in Germania , eu pot circula cu acele numere si in Romania ? ( nu doresc sa o inmatriculez deoarece stiu ca eu ca un incepator voi lovi masina ... si alte nazbatii , deci o cumpar sa ma invat mai bine , sa prind putina experienta ) . Ce acte imi trebuie pentru a putea cricula legal in Romania . Pot ramane cu actele neamtului ? sau cum as putea proceda , unde trebuie sa merg si ce trebuie sa fac pentru ca neamtu sa stea linistit , aici ma refer daca eu primesc o amenda sau eu stiu ce care ti le trimit prin posta , sa mi le trimita mie si nu neamtului.

• Member

Art 82 alin 4 din OUG 195/2002 :

Autovehiculele şi remorcile înmatriculate în alte state, deţinute de persoane care au sediul sau domiciliul în România, pot fi conduse pe drumurile publice pe o perioadă de maximum 90 de zile de la introducerea acestora în ţară, dacă sunt asigurate pentru cazurile de răspundere civilă ca urmare a pagubelor produse prin accidente de circulaţie.

Bun , deci din postul dvs. reiese ca dupa 90 de zile sunt obligat fortat sa inmatriculez masina ?

(1) : Nemtii sunt asa de "buni" incat sa ma lase sa circul pe actele lor timp de 90 de zile pana o inmatriculez ? , ce trebuie sa platesc eu in germania sa pot veni cu ea pe roti ?

(2): Am un prieten care are o masina ( straina ) inmatriculata in franta si el circula de vre-un an jumate cu ea , au trecut mai mult de 90 de zile , cand l-a oprit politia nu au zis nimic referitor la inmatriculare .

Eu doresc sa tin masina inmatriculata in germania , asigurarea o pot plati pe internet , ce ar mai trebui sa platesc sa fiu in legalitate cu autoturismul respectiv ?

• Member