Jump to content
POLITISTI.ro

Câteva nelămuriri despre admiterea la Academia de Politie

raul95b

Recommended Posts

Țin să vă salut, căci sunt nou pe forum.Sunt elev în clasa a XII-a și aș dori să susțin examenul de admitere la Academie de Poliție.În mare parte m-am informat, dar am unele nelămuriri:

1.În cazul în care nu intru la Academie aș dori să mă înscriu și la admiterea pentru Școala de Poliție. Pot să mă înscriu în aceeași sesiune la ambele admiteri? Dat fiind că la Academie, admiterea are loc în iulie și la Școală în septembrie...

2.Dacă mă pot înscrie la ambele, analizele și examenul psihologic pe care le fac la nivel de județ le plătesc doar odată?Știu că la fiecare trebuie trimis un dosar, dar nu știu exact procedura...

3.La Academie când îmi voi alege specializarea? Eu optez pentru Facultatea de Poliție,Ordine și siguranță public, dar specializarea după cât timp o voi alege? Sau înainte de examen? Mă interesează că unele sunt mai căutate decât altele și diferă și media de admitere.

4.Îmi puteți spune ce condiții sunt pentru proba fizică de alergare? Terenul este de zgură sau iarbă? Unele suprafețe îți sunt mai favorabile și vreau să mă adaptez din timp la condițiile de acolo...

5.Privind disciplina de examen Istoria românilor...În tematică apar mai multe manuale pentru pregătire.Consider că baza materie este același în fiecare manual. Este de ajuns dacă învăț doar dintr-un manual? Recomandați o carte de sinteze? 
Sincer, am și așa ceva, dar cunoștințele la istorie se acumulează mai ușor privind lecția ca pe o poveste, așa te face mai curios.

6.Dacă termin Școala de Poliție și în următorii ani absolv o facultate în domeniu, sunt șanse să fiu promovat ca ofițer?  Cunosc pe cineva care a spus ca va fi promovat datorită facultății, dar am auzit păreri că depinde de statutul polițiștilor.