Jump to content
POLITISTI.ro

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 365 zile.

Acest flux se actualizează automat     

  1. Astăzi
  2. Kenve

    Accident rutier si testare alcoolemie din sange

    Buna dimineata tuturor, In dimineata datei de 18.02.2019 ora 7:30 din neatentie am intrat usor in conducatorul in fata mea. Daune nu au fost decat la mine mai exact radiator spart. Celalalt conducator avea un copil de 11 ani pe bancheta din spate, nu purta centura(nu mai conteaza asta) si cred ca s.a izbit de scaunul din fata pentru ca acuza durere de spate. Acesta a sunat la 112 si a venit un echipaj smurd + politie. Am vorbit cu cei de la smurd si mi.au zis ca nu ar trebuii sa.mi fac griji pt ca este ok copilul. Dupa toate cele am suflat in aparatul etilotest si mi a iesit o alcoolemie de 0.27. Nici nu ma gandeam pt ca nu m.am apucat la ora aia sa beau. Bausem cu o zi inainte in familie si trecusera 7 ore unde am dormit in timpul acesta. Dimineata nu aveam nimic si chiar nu ma gandeam ca nu iese alcoolul. Am fost la recoltarea sangelui. Nu stiu cat a iesit si nu m.au chemat la sectie de atunci. Mi.au suspendat carnetul pt 90 de zile iar pe dovada scrie "accident rutier cu vatamare corporala de persoana..". Ce inseamna aceasta vatamare? Ce se intampla in continuare? Nu am patit asa ceva niciodata. Nu m.am urcat niciodata la volan baut. Precizez ca domnii politisti au fost foarte cumsecade. Mi.au explicat tot ce au scris in procesul verbal. Multumesc!
  3. Marius

    Date rezultate din evidența operativă a organelor judiciare

    Am înțeles, participi la un examen pt ocuparea unei funcții vacante, cel mai probabil din cadrul Ministerului Justiției, iar aceste “date rezultate din evidenţa operativă a organelor judiciare” se referă la peroana ta. Înseamnă că ai nevoie de o adeverință care să ateste că nu ești cercetată penal ori ai sancţiuni pentru comiterea de fapte ce aduc atingere liniştii şi ordinii publice, etc. care să dovedească buna reputație în societate - o condiție impusă candidaților pentru astfel de funcții. Cererea pentru obținerea unui astfel de document trebuie să fie motivată (să precizezi clar pentru ce îți trebuie și unde urmează să fie folosită) și să cuprindă datele complete de stare civilă, inclusiv codul numeric personal, etc. Cererea se depune la orice subunitate de poliție, preferabil ar fi să o depui la unitatea de poliție în a cărei rază administrativ-teritorială domiciliezi. Succes!
  4. Ieri
  5. RoxanaA

    Date rezultate din evidența operativă a organelor judiciare

    Nu știu sa raspund. Printre documentele enumerate pentru compunerea dosarului( C.i., diplome, cazier judiciar, cazier fiscal, etc) sunt mentionate cu liniuță : date rezultate din evidența operativă a organelor judiciare.
  6. Marius

    Date rezultate din evidența operativă a organelor judiciare

    Mai exact, despre ce date vorbim?
  7. Pentru sustinerea unui examen la o instituție judiciara mi se cer datele rezultate din evidenta operativa a organelor judiciare. Imi puteti spune, va rog, care este procedura pentru obtinerea acestor date ( inclusiv perioada de eliberare) si cui ar trebui sa ma adresez? Mulțumesc anticipat!
  8. geutz

    Securitate sporită pentru documentele de identitate

    Nu cred, Cristoase, nu creeed!!!
  9. Marius

    Compensaţia lunară de chirie şi plata ratei pentru locuinţă

    Referitor la viza de reşedinţă, există prevederi destul de clare în HG 284/2005 privind stabilirea cuantumului şi condiţiilor de acordare a compensaţiei lunare pentru chirie cuvenite poliţiştilor, mai exact: - în situaţia poliţistului care solicită compensaţia pentru chrie într-o altă localitate decât cea în care își are domiciliul, art. 2 lit. f) spune că "și-a stabilit reședința în localitatea în care a fost numit în prima funcție sau mutat în interesul serviciului, la adresa locuinței închiriate" - ori dacă acest lucru este prevăzut într-un act normativ publicat în Monitorul Oficial, înseamnă că e necesară, nu ne luăm după ce spun unii sau alţii, care doar îşi dau cu părerea. Mai departe spre exemplu art. 4 din acelaşi act normativ prevede inclusiv ce elemente obligatorii trebuie să conţină raportul de solicitare. - în situaţia poliţistului care solicită compensaţia pentru chrie în localitatea în care îşi are domiciliul, este logic că nu mai există această obligaţia referitoare la reşedinţă pentru că deja are domiciliu stbil în localitate, în schimb se efectuează obligatoriu anchetă socială prin care se constată că respectivul poliţist se află într-un caz justificat, etc. aspecte prevăzute de art. 3. Referitor la înregistrarea contractului la administraţia financiară, nu mai există o asemenea obligaţie prevăzută în Hotărârea Guvernului 284/2005. În vechile prevederi, până la modificarea acestui act normativ din decembrie 2018, exista o asemenea obligaţie la art. 2 lit. e) de această formă: "e) politistul ori sotia/sotul acestuia/acesteia are un contract de închiriere, altul decat cel prevăzut la lit. d), încheiat şi înregistrat la administratia financiară în condiţiile legii;" - (repet, această prevedere NU mai este în vigoare, a fost modificată). În prezent lit. e) din HG 284 în vigoare, este sub această formă: "e) polițistul ori soția/soțul acestuia/acesteia prezintă un contract de închiriere a unui spațiu de locuit încheiat în nume propriu sau în numele soțului/soției, altul decât cel prevăzut la lit. d);" Iar lit. d) se referă la contractul de închiriere cu plata subvenţionată a chiriei a locuinţei din fondul locativ de stat (ANL). Citeşte cu atenţie HG 284/2005 privind stabilirea cuantumului şi condiţiilor de acordare a compensaţiei pentru chirie, pentru că acolo e prevăzută întreaga procedură.
  10. Anaid

    Conditii acordare bani de chirie - compensatie chirie

    Multumesc foarte mult @Marius!!! intr-adevar de f mare ajutor, dar mai am si alte nelamuriri...cum ar fi : Viza de resedinta mai este obligatorie???
  11. Anaid

    Compensaţia lunară de chirie şi plata ratei pentru locuinţă

    Va multumesc foarte mult pt precizari...sunt destul de clare si n-ar trebui sa ne puna in dificultate...si totusi...chiar astazi mi-au fost remise cateva dispozitii de alocare la comp pt chirie, pe motiv ca lipsea Declaratia unica (a proprietarului) privind impozitul pe venit de la finante...care am inteles ca nu mai este necesara, la fel cum nu mai este necesana nici viza de resedinta si nici inregistrarea contractului de inchiriere la Administratia Finantelor Publice...oare am inteles eu bine??? sau gresesc undeva in interpretarea noilor precizari???!!! Multumesc foarte mult, @Marius, inca o data...m-ati mai "luminat" dar parca as vrea sa mai aflu si alte spete de la colegi care au intocmit toata documentatia pt chirie, inclusiv acele Declaratii pe propria raspundere ....ca imobilul cumparat prin credit ipotecar/imobiliar nu va fi inchiriat....si toate celelalte...
  12. Uniunea Europeană introduce măsuri de securitate mai stricte pentru cărţile de identitate pentru a reduce frauda de identitate. Marţi, 19 februarie 2019, reprezentanţii preşedinţiei române a Consiliului şi ai Parlamentului European au ajuns la un acord informal cu privire la un regulament care va spori securitatea cărţilor de identitate ale cetăţenilor UE şi a documentelor de şedere eliberate cetăţenilor UE cât şi membrilor familiilor acestora care nu sunt cetăţeni ai UE. Acordul informal urmează acum să fie transmis reprezentanţilor permanenţi la UE, spre confirmare în numele Consiliului. Noile norme propuse vor îmbunătăţi securitatea acestor documente prin introducerea unor standarde minime, atât pentru informaţiile conţinute, cât şi pentru elementele de securitate comune tuturor statelor membre care le emit. Standarde de securitate pentru cărţile de identitate În temeiul noilor norme propuse, cărţile de identitate vor trebui produse în format uniform de card de credit (ID-1), să includă o zonă de citire optică şi să respecte standardele minime de securitate stabilite de OACI (Organizația Aviaţiei Civile Internaţionale). Acestea vor trebui, de asemenea, să includă o fotografie şi două amprente digitale ale titularului, stocate în format digital, pe un cip fără contact. Cărţile de identitate vor indica codul de ţară al statului membru emitent, în interiorul unui steag al UE. Cărţile de identitate vor avea o perioadă minimă de valabilitate de 5 ani şi o perioadă maximă de valabilitate de 10 ani. Statele membre pot elibera cărţi de identitate cu o perioadă de valabilitate mai lungă persoanelor cu vârsta peste 70 de ani. În cazul în care se emit cărţi de identitate pentru minori, acestea pot avea o perioadă de valabilitate mai mică de 5 ani. Eliminarea treptată a vechilor cărţi de identitate Mandatul de negociere prevede că noile norme vor intra în vigoare la 2 ani de la adoptare, aceasta însemnând că până la data respectivă toate documentele noi eliberate trebuie să îndeplinească noile criterii. În general, cărţile de identitate existente care nu îndeplinesc cerinţele nu vor mai fi valabile la 10 ani de la data aplicării noilor norme sau la expirarea lor, oricare dintre acestea survine mai întâi. Cărţile de identitate eliberate cetăţenilor cu vârsta de peste 70 de ani vor rămâne valabile până la expirarea lor, cu condiţia ca acestea să îndeplinească standardele de securitate şi să aibă o zona de citire optică. Cardurile cel mai puțin sigure, care nu îndeplinesc standardele minime de securitate sau nu au o zonă de citire optică vor expira în termen de cinci ani. Garanţii privind protecţia datelor Noile norme propuse includ garanţii solide privind protecţia datelor, pentru a asigura faptul că informaţiile colectate nu ajung la persoanele nepotrivite. Mai exact, autorităţile naţionale vor trebui să asigure securitatea cipului fără contact şi a datelor stocate în acesta, astfel încât cipul să nu poată fi piratat sau accesat fără permisiune. În plus, noile norme se referă doar la securitatea informaţiilor care vor fi stocate în cărţile de identitate. Acestea nu constituie temei juridic pentru crearea unei noi baze de date la nivel naţional sau la nivelul UE, aceasta fiind o chestiune care ţine de legislaţia naţională, care trebuie să fie în deplină conformitate cu normele privind protecţia datelor. Documentele de şedere Normele propuse precizează, de asemenea, un set minim de informaţii care urmează să fie incluse în documentele de şedere eliberate cetăţenilor UE şi armonizează formatul şi alte specificaţii privind permisele de şedere eliberate membrilor familiilor cetăţenilor UE care nu sunt cetăţeni ai UE. Context În ultimii ani, au fost introduse standarde de securitate comune ale UE pentru documentele de identitate şi de călătorie, inclusiv paşapoarte, vize şi permise de şedere eliberate resortisanţilor ţărilor terţe. Cu toate acestea, în temeiul normelor existente, nivelul de securitate al cărţilor de identitate naţionale şi al documentelor de şedere eliberate cetăţenilor UE şi membrilor familiilor acestora este foarte variabil, ceea ce creşte riscul de fraudare a documentelor. Noile norme sunt incluse într-un proiect de regulament, propus de Comisie la 17 aprilie 2018. Normele propuse nu impun statelor membre să introducă cărţi de identitate sau documente de şedere în cazul în care acestea nu sunt prevăzute în legislaţia naţională. Sursă: romania2019.eu
  13. Kerossen2K

    Statia Motorola MTH 800 L

    Salut, Sunt asistent medical independent si in curand voi avea de asigurat as. medicala la un eveniment, se asteapta f multe persoane, m ar interesa daca in cadrul evenimentului as putea folosi 2 motorola tetra (mth800), cautand inainte o frecventa libera. Intreb pentru a nu face o prostie. Multumesc mult.
  14. Marius

    Conditii acordare bani de chirie - compensatie chirie

    @Anaid, sper ca articolul ăsta să-ţi răspundă la toate nelămuririle.
  15. ACORDAREA COMPENSAŢIEI PENTRU CHIRIE POLIŢIŞTILOR Condiţiile generale privind acordarea compensaţiei pentru chirie sunt prevăzute în art. 31 alin. (1) și alin. (11) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, actualizat: Articolul 31 (1) Polițistul numit în prima funcție sau mutat în interesul serviciului într-o altă localitate decât cea în care își are domiciliul și care nu deține locuință proprietate personală în acea localitate, nici el și nici soția/soțul acestuia, în situația în care nu i se poate asigura spațiu de locuit corespunzător, are dreptul la o compensație pentru chirie de până la 50% din salariul de bază. (11) Polițistul numit în prima funcție sau mutat în interesul serviciului în localitatea în care își are domiciliul, dar care nu deține locuință proprietate personală în acea localitate, nici el și nici soția/soțul acestuia, în situația în care nu i se poate asigura spațiul de locuit corespunzător, poate beneficia de compensația lunară pentru chirie, prevăzută la alin. (1), în cazuri justificate, pe baza rezultatelor anchetei sociale efectuate de o comisie constituită prin ordin al ministrului afacerilor interne, însușite de către conducătorul unității din care face parte polițistul, la solicitarea acestuia. Condiţiile detaliate sunt prevăzute de art. 2 şi art. 3 din HG 284 din 2005 actualizată în decembrie 2018, act normativ în care este precizată întreaga procedură de acordare a compensaţiei pentru chirie poliţiştilor. Pentru cei interesaţi de întreaga procedură privind acordarea compensaţiei pt chirie, cum şi ce documente sunt necesare etc. trebuie studiată Hotârârea Guvernului 284, pe care o găsiţi în forma actualizată la link-ul de mai sus. Articolul 2 Polițistul numit în prima funcție sau mutat în interesul serviciului într-o altă localitate decât cea în care își are domiciliul beneficiază de compensația lunară pentru chirie dacă îndeplinește cumulativ următoarele cerințe: a) nu efectuează naveta la și de la locul de muncă din/în localitatea de domiciliu; b) polițistul ori soția/soțul acestuia/acesteia nu deține locuința proprietate personală în localitatea în care a fost numit în prima funcție sau mutat în interesul serviciului; c) unitatea de poliție în care polițistul este încadrat nu are posibilitatea sa îi asigure acestuia și, după caz, membrilor familiei sale spațiu de locuit corespunzător; d) polițistul ori soția/soțul acestuia/acesteia nu are atribuită, prin contract de închiriere cu plata subvenționată a chiriei, o locuință din fondul locativ de stat în localitatea unde a fost numit în prima funcție sau mutat în interesul serviciului; e) polițistul ori soția/soțul acestuia/acesteia prezintă un contract de închiriere a unui spațiu de locuit încheiat în nume propriu sau în numele soțului/soției, altul decât cel prevăzut la lit. d); f) și-a stabilit reședința în localitatea în care a fost numit în prima funcție sau mutat în interesul serviciului, la adresa locuinței închiriate potrivit lit. e). Articolul 3 (1) Polițistul numit în prima funcție sau mutat în interesul serviciului în localitatea în care își are domiciliul beneficiază de compensație lunară pentru chirie dacă îndeplinește cumulativ următoarele cerințe: a) polițistul ori soția/soțul acestuia/acesteia nu deține locuință proprietate personală în localitatea de domiciliu; b) unitatea de poliție în care polițistul este încadrat nu are posibilitatea să îi asigure acestuia și, după caz, membrilor familiei sale spațiu de locuit corespunzător; c) polițistul ori soția/soțul acestuia/acesteia nu are atribuită, prin contract de închiriere cu plata subvenționată a chiriei, o locuință din fondul locativ de stat în localitatea de domiciliu; d) polițistul ori soția/soțul acestuia/acesteia prezintă un contract de închiriere a unui spațiu de locuit încheiat în nume propriu sau în numele soțului/soției, altul decât cel prevăzut la lit. c); e) Abrogată. f) în urma efectuării anchetei sociale se constată că polițistul se află într-un caz justificat de a beneficia de compensație pentru chirie. (2) Ancheta socială prevăzută la alin. (1) lit. f) se efectuează de către o comisie constituită prin ordin al ministrului administrației și internelor. La stabilirea cazurilor justificate, comisia are în vedere următoarele criterii: a) polițistul nu deține un spațiu de locuit corespunzător la adresa de domiciliu, în situația în care și-a stabilit reședința la adresa locuinței închiriate potrivit alin. (1) lit. d), ori nu deținea la adresa anterioară de domiciliu, în situația în care și-a stabilit domiciliul la adresa locuinței închiriate potrivit alin. (1) lit. d); sau b) din motive neimputabile polițistului, acesta se află în imposibilitatea obiectivă de a mai locui la adresa de domiciliu; sau c) domiciliul polițistului este stabilit într-un spațiu de locuit corespunzător, care este ocupat de acesta în baza unui contract de închiriere. (3) Rezultatul anchetei sociale se consemnează într-un proces-verbal care se transmite compartimentului de resurse umane.  Articolul 31 (1) Nu se acordă compensația lunară pentru chirie în situația în care contractul de închiriere a fost încheiat cu copiii/părinții polițistului ori ai soției/soțului acestuia/acesteia. DREPTUL UTILIZĂRII COMPENSAŢIEI PENTRU CHIRIE PENTRU ACHITAREA RATEI CREDITULUI IMOBILIAR/IPOTECAR Recenta modificare a Statutului din decembrie 2018, (Legea 288/2018 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, publicată în Monitorul Oficial - Partea I nr. 1036/2018), a instituit dreptul utilizării compensaţiei lunare de chirie pentru achitarea ratei/fracţiunii de rată aferentă unui credit ipotecar/imobiliar, drept prevăzut tot în art. 31 din Statutul poliţistului actualizat la alin. (12), (13) şi (14) Articolul 31 [ ... ] (12) Polițistul care îndeplinește condițiile de acordare a compensației lunare pentru chirie potrivit alin. (1) și (11) și care contractează un credit ipotecar/imobiliar destinat achiziționării unei locuințe beneficiază de compensația lunară pentru chirie, pe o perioadă ce nu poate depăși durata de derulare a creditului respectiv, pentru plata ratei sau a unei fracțiuni din rata aferentă creditului. În această situație, compensația lunară pentru chirie se acordă în cuantumul prevăzut la alin. (1), dar nu poate depăși rata lunară plătită pentru creditul ipotecar/imobiliar. (13) În situația prevăzută la alin. (12), compensația lunară pentru chirie se acordă pentru o singură locuință achiziționată pe timpul carierei. Compensația lunară pentru chirie nu se poate acorda concomitent pentru situația prevăzută la alin. (1) și (11) și pentru situația prevăzută la alin. (12), caz în care polițistul optează pentru una dintre aceste situații. (14) Pentru persoanele prevăzute la alin. (12), sumele pot fi justificate cu un contract de vânzare-cumpărare cu plata în rate a unei locuințe. Aceste prevederi referitoare la dreptul utilizării compensaţiei pentru chirie pentru achitarea ratei creditului imobiliar/ipotecar se aplică atât actualilor beneficiari ai compensaţiei pentru chirie cât şi potenţialilor beneficiari ai dreptului respectiv (poliţişti care îndeplinesc condiţiile de acordare a compensaţiei lunare pentru chirie şi care vor solicita acest drept). În situaţia potenţialilor beneficiari, poliţiştii respectivi trebuie să parcurgă procedurile şi să depună toate documentele prevăzute Hotărârea Guvernului nr. 284 din 7 aprilie 2005 privind stabilirea cuantumului şi condiţiilor de acordare a compensaţiei lunare pentru chirie cuvenite poliţiştilor actualizată, cu menţiunea că în cazul în care se solicită acordarea acestei compensaţii pentru plata ratei sau a unei fracţiuni din rata aferentă creditului imobiliar/ipotecar, în locul copiei contractului de închiriere se va depune direct copia contractului de vânzare-cumpărare a locuinţei achiziţionate. Pe lângă documentele anexate raportului de acordare a compensaţiei pentru chirie (document prevăzut la art. 4 din HG 284 din 2005), poliţiştii respectivi trebuie să depună şi următoarele documente: a) copie după contractul de vânzare-cumpărare a locuinţei încheiat în nume propriu sau împreună cu soţul/soţia; dreptul solicitat nu se acordă în situaţia în care contractul de vânzare-cumpărare a locuinţei a fost încheiat cu copiii/părinții polițistului ori ai soției/soțului acestuia/acesteia (art. 31 din HG 284 din 2005). locuinţa achiziţionată prin credit imobiliar/ipotecar trebuie să fie situată în localitatea în care solicitantul a fost numit în prima funcţie sau a fost mutat în interesul serviciului. în situaţia în care contractul de vânzare-cumpărare cu plata în rate a locuinţei a fost încheiat împreună cu soţul/soţia care este poliţist sau cadru militar în activitate în instituţiile publice din sitemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională, dreptul se acordă unei singure persoane, şi anume titularului contractului de credit ipotecar/imobiliar. b) copie după contractul de credit ipotecar/imobiliar destinat achiziţionării unei locuinţe încheiat în nume propriu ori împreună cu soţul/soţia. Contractul de credit va avea anexat obligatoriu scadenţarul (graficul de rambursare a creditului) de plată a ratelor lunare; prin rată lunară plătită pentru creditul ipotecar/imobiliar se înţelege suma tuturor costurilor lunare generate de contractul de credit conform scadenţarului de plată a ratelor lunare, mai puţin cele legate de rambursările anticipate, eventualele dobânzi penalizatoare, precum şi costurile impuse de instituţia bancară (de ex. comision de schimb valutar) care nu se regăsesc în scadenţar. în situaţia în care contractul de credit ipotecar/imobiliar este încheiat în valută, conversia în lei se face la cursul de schimb comunicat de Banca Naţională a României, valbil pentru ultima zi bancară din luna pentru care seface plata. în situaţia în care contractul de credit ipotecar/imobiliar este refinanţat printr-un alt credit, fără a i se schimba destinaţia iniţială, respectiv achiziţia respectivei locuinţe personale, solicitantul trebuie să depună copii după noile documente, indiferent dacă acest din urmă credit este contractat la aceeaşi instituţie bancară sau nu. c) declaraţie pe propria răspundere a solicitantului şi după caz a soţului/soţiei acestuia cu privire la istoricul situaţiei locative a acestora pe parcursul carierei profesionale a solicitantului; dreptul se acordă şi personalului care pe parcursul carierei a deţinut în localitatea în care a fost numit în prima funcţie sau mutat în interesul serviciului, locuinţă proprietate personală, se serviciu, de intervenţie sau din fondul locativ de stat cu plata subvenţionată a chiriei, iar ulterior în baza unor titluri executorii, a pierdut beneficiul folosirii acestor locuinţe. Acest drept se acordă şi în cazul pierderii beneficiului folosinţei acestor locuinţe prin partaj convenţional sau judiciar. d) declaraţie pe propria răspundere a solicitantului şi după caz a soţului/soţiei acestuia din care să reiasă faptul că în perioada în care beneficiază de compensaţia pentru chirie în scopul achitării ratei/fracţiunii de rată aferentă unui credit ipotecar/imobiliar, locuinţa achiziţionată prin respectivul credit nu va fi închiriată unor terţe presoane fizice sau juridice; e) angajamentul de a raporta în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, orice schimbare intervenită în derularea contractul de credit ipotecar/imobiliar, inclusiv cele privind valoarea ratei din scadenţarului de plată menţionată la lit. b) pct. 1 de mai sus, sens în care la raportul scris se vor anexa noul scadenţar de plată şi/sau alte documente justificative; f) copii după orice alte documente la care se face referire în raportul personal sau care îi sunt solicitate de structura de resurse umane a unităţii de poliţie în care este încadrat solicitantul; Compensaţia pentru chirie acordată pentru plata ratei sau a unei fracţiuni din rata aferentă creditului imobiliar/ipotecar destinat achiziţionării unei locuinţe, se plăteşte pentru luna precedentă la data stabilită pentru plata drepturilor salariale, eventualele regularizări efectuate de structurile financiar-contabile urmând să se realizeze pe baza documentelor justificative gestionate sau depuse de persoana beneficiară. În cazul mutării în interesul serviciului într-o altă localitate, în situaţia în care în noua localitate sunt îndeplinite în continuare condiţiile de acordare a compensaţiei lunare pentru chirie, poliţiştii care beneficiau de compensaţie pentru chirie în scopul achitării ratei/fracţiunii de rată aferentă unui credit ipotecar/imobiliar, pot opta fie pentru plata în continuare a respectivului drept, fie pentru plata compensaţiei pentru chirie aferentă unei locuinţe închiriate în noua localitate. În situaţia în care se opteză pentru plata în continuare a ratei/fracţiunii de rată aferentă unui credit ipotecar/imobiliar, stuctura financiar-contabilă a unităţii din care se mută poliţistul va transmite noii unităţi de poliţie întregul dosar de acordare a dreptului respectiv. În cazul în care se solicită compensaţia pentru chirie acordată pentru plata ratei sau a unei fracţiuni din rata aferentă creditului imobiliar/ipotecar destinat achiziţionării unei locuinţe, compensaţia se acordă începând cu data înregistrării raportului solicitantului la secretariatul unităţii de poliţie, dar nu mai devreme de data încheierii contractului de vânzare-cumpărare a locuinţei achiziţionate, dacă sunt îndeplinite condiţiile de aordare a compensaţiei lunare pentru chirie, potrivit legii.
  16. Kerossen2K

    Statia Motorola MTH 800 L

    Salut, Sunt asistent medical independent si in curand voi avea de asigurat as. medicala la un eveniment, se asteapta f multe persoane, m ar interesa daca in cadrul evenimentului as putea folosi 2 motorola tetra (mth800), cautand inainte o frecventa libera. Intreb pentru a nu face o prostie. Multumesc mult.
  17. Săptămâna asta
  18. Buna ziua, Momentan am rezidenta in Luxembourg. Aici in Luxembourg am achizitionat un autovehicul ( acum cateva luni). Saptamanile urmatoare planuiesc sa ma intorc definitiv in tara, am deja declaratie de la primaria din Luxembourg ca imi schimb inapoi adresa pe Romania. Totodata vreau sa imi aduc si masina cu mine. Intrebarea mea este: cat timp pot circula cu vehiculul inmatriculat in Luxembourg cu numerele de Luxembourg ? ( as vrea sa profit cat mai mult de CASCO-ul care l-am platit aici). O zi buna
  19. arapaimas

    Acte / documente găsite pe stradă / în loc public

    multumesc!
  20. Diferenţa între e-mail de INTRANET şi e-mail de INTERNET Email de INTRANET - o căsuţă de e-mail de forma nume_prenume_codjudeţ@politia.local - care poate fi folosită pentru a trimite şi recepţiona email-uri INTERN, doar în cadrul reţelei interne a Poliţiei Române. Excepţie de la forma adresei de e-mail intranet sunt lucrătorii IGPR, pentru care nu se foloseşte codul judeţului. Exemple: IGPR - popescu_ion@politia.local DGPMB - popescu_ion_b@politia.local IPJ Cluj - popescu_ion_cj@politia.local Email pentru INTERNET - o căsuţă de e-mail de forma prenume.nume@codjudeţ.politiaromana.ro care poate fi folosită pentru a trimite şi recepţiona email-uri către orice adresă de email normală, pe internet (@yahoo.com, @gmail.com etc.) Excepţie de la forma adresei de e-mail internet sunt lucrătorii IGPR, pentru care nu se foloseşte codul judeţului. Exemple: IGPR - ion.popescu@politiaromana.ro DGPMB - ion.popescu@b.politiaromana.ro IPJ Cluj - ion.popescu@cj.politiaromana.ro CUM SE OBŢINE O ADRESĂ DE E-MAIL PENTRU INTERNET? Cel care solicită o adresă de email pentru internet (@politiaromana.ro), trebuie să aibă o adresă de intranet (@politia.local) validă. Acest lucru este necesar deoarece detaliile referitoare la căsuţa de e-mail nou creată vor fi trimise pe căsuţa de e-mail internă (politia.local) specificată în formularul de solicitare. Pentru informaţii suplimentare referitoare la casuta de e-mail INTERNĂ - INTRANET - (@politia.local) trebuie să vă adresaţi structurii de informatică din cadrul unităţii/inspectoratul judeţean în care vă desfăşuraţi activitatea. În principiu, toţi poliţiştii au o astfel de adresă din moment ce accesează şi utilizează INTRAPOL-ul. Pentru a obţine o adresă de e-mail oficială de serviciu pentru internet, accesaţi la serviciu INTRAPOL-ul şi pe coloana din stânga, în partea de jos se găseşte rubrica INTERNET - unde accesaţi "Mail INTERNET" > "Înregistrare acces politiaromana.ro". Veţi fi direcţionaţi pe pagina unui formular ce trebuie completat corespunzător. După ce veţi trimite solicitarea prin completarea formularului, veţi primi toate detaliie necesare adresa de intranet/internă (@politia.local) în aprox 24 ore. Cu adresa de e-mail pentru internet (@politiaromana.ro) vă puteţi conecta în webmail-ul Poliţiei Române atât de la serviciu cât şi de acasă pe internet la următorul link: https://webmail.politiaromana.ro
  21. Catalin

    Sprijin pentru accesul in aria dedicata politistilor

    Adresa de mail nu este corectă.
  22. Catalin

    Permis strain retinut in Romania

    Îţi recomand să cumperi un bilet de avion. Vei ajunge la timp, repede, sigur şi odihnit la destinaţie.
  23. Catalin

    Vecini galagiosi - ce se poate face?

    Încercaţi şi varianta propusă de colegii ce au venit la faţa locului, nu aveţi ce pierde din moment ce aveţi de-a face cu nişte petrecăreţi de meserie. Interesul şi al dvs. şi al colegilor de la secţie este comun, respectiv să nu mai fie tulburată liniştea. Cine ştie ... poate după o invitaţie la secţie, o declaraţie dată pe-acolo, eventual un angajament dat în scris, vor ajunge la concluzia că e bine să-şi modifice obiceiurile. Deşi, sincer, mă îndoiesc.
  24. ErMache

    Permis strain retinut in Romania

    Salut astazi miau suspendat permisul dobandit in spania iar eu trb sa ajung in 4 zile in spania ce pot face ?
  25. ormenisan

    Sprijin pentru accesul in aria dedicata politistilor

    Buna seara! Am asociat adresa de e-mail. Doresc confirmare.
  26. Marius

    Acte / documente găsite pe stradă / în loc public

    Din punct de vedere legal aveţi obligaţia să predaţi orice bun găsit autorităţilor ori pesoanei care l-a pierdut în termen de 10 zile. Această obligaţie este prevăzută în Codul penal - art. 243.
  27. Marius

    Cine este vinovat in situatia data?

    Nu putem să stabilim noi aici vinovăţia pentru că nu avem toate datele necesare, putem cel mult doar să oferim o părere. Vinovăţia o poate stabili doar poliţistul care soluţionează un astfel de accident la serviciu. Altfel spus, eventualele opiniile prezentate pe acest website au un caracter general, pentru că putem să exprimăm doar opinii de principiu şi nu putem să "rezolvăm" cazuri individuale. Fiecare caz individual are particularităţile sale, care necesită o examinare minuţioasa a tuturor împrejurarilor şi al datelor existente, ce poate fi asigurată numai în cadrul oficial şi profesional (la serviciu), situaţie ce nu poate fi substitutită de postările/răspunsurile publicate pe forum.
  28. sosioan

    Sprijin pentru accesul in aria dedicata politistilor

    Buna ziua! Am asociat adresa de e-mail . Doresc confirmare ! Multumesc!
  1. Afişează mai mult
  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×

Informaţii importante

Acest website foloseşte cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii lor. Mai multe informaţii în Politica de confidenţialitate.