Jump to content

Admitere 2012

250 replies to this topic

#41 cristianm

Banned

• Banned
  • 27 posts

Posted 22 December 2011 - 08:43 AM

Cu academie esti sef intr-o comuna..

#42 VladM

Loial

• Members
  • PipPipPip
  • 356 posts
  • LocationConstanta

Posted 22 December 2011 - 11:08 AM

Cristian, din cate se pare tu esti destul de informat... si le cam stii pe toate <_<. Nu inteleg de ce-ti mai bati capul cu niste aspiranti aerieni ca noi.
Din incultura mea generala, am inteles ca, de-a cursul timpului fiecare are dreptul de a alege. Din postarile inteleg ca nu prea iti place tie... munca de politist. Nu prea inteleg in schimb, de ce vrei s-o faci pe viitor.
Daca cumva n-ai auzit... si cumva n-ai vazut la TV sau pe internet, asta nu inseamna ca in tara asta plina de impostori, sunt si elevi... studenti...care se gandesc in a face o cariera in politie, pentru ca iubesc asta, pur si simplu. Tu n-ai cum sa intelegi.
Unii ajung in cadrele de invatamant cu un caracter militar din cauza situatiei materiale... altii o fac din curiozitate, altii o fac din orgoliu, dar mai sunt aceia care se tem ca nu cumva sa fi sarit vreo intamplare istorica, vreo diateza, vreun timp si spera din tot sufletul de a avea onoarea sa spuna juramantul la inceputul drumului sau, catre o cariera la care a sperat.
Sa stii ca inca mai sunt oameni in tara asta care vor sa schimbe ceva pe viitor, chiar cu pretul vietii. Eh, domnule Cristian asta se numeste patriotism si iubire fata de ceva, o iubire pe care nu o poti explica celor care n-o simt la fel cum o simt eu, sau oricare altcineva care se incadreaza in spusele de mai sus.
Fii bun in tot ceea ce faci, si o sa fii bine.
:emo-yessir:

Edited by Noxy, 22 December 2011 - 11:09 AM.

#43 cristianm

Banned

• Banned
  • 27 posts

Posted 22 December 2011 - 11:24 AM

Doamna patriota, cati au habar ce inseamna sa fii agent ? Stai linistita, si eu invat pentru 2012.